18 alkalom, mikor a vállalatok az emberek kényelmét tartották a legfontosabbnak

291

Íratlan szabály, hogy a vállalatoknak különböző trükköket kell bevetniük azért, hogy lojális vendégeket, vásárolókat szerezzenek. Ugyanakkor az őszinteség, és a valóban minőségi termékek még mindig többet érnek, mint bármelyik marketingtrükk.. A most következő esetek bemutatják, hogy milyen az, mikor valóban az emberek kényelméért cselekednek a vállalatok.

Az UNO Braille-kiadású paklija

Hirdetés

Egy templom miniatűr mása, hogy a vakok körbetapogathassák azt

Hirdetés

A hinta láncait betömték, hogy a gyerkőcök ujjai ne szoruljanak be

Hirdetés

Higiénikus ajtókilincsek

Hirdetés

Ingyenes ivóvíz utántöltő egy állomáson

Hirdetés

Lábbal is aktiválható liftgombok

Az új fafaragókésem mellé még három sebtapaszt is csomagoltak..

A tonhalas ebéd mellé cukorkákat raktak a kellemetlen szájszag ellen

Egy reptér váróterme, papírrepülő hajtogatás útmutatóval a falon

A cikk még nem ért véget. Lapozz a következő oldalra.
Köszönjük!